siiiiiiiiiiick

Yes I am! Vaknade och kände mig väldigt krasslig. Så jag sa det till mamma och hon och pappa är typ livrädda för grisinfluensan så jag fick vara hemma och mamma ringde vårdcentralen. Men de hade inga tider så.. Fast när mamma beskrev hur jag kände mig så sa dom att dom inte trodde de va influensan. Så yeey.

Emma, lotta och malin kom förbi också haha, dom livade upp mig och nu är jag skittrött istället hehe.. Det tar på krafterna att vara med emma . Jag har tittat på Män som hatar kvinnor. Den var ju hemsk!

Jag sitter i filips rum på hans data, för han har bra filmer HÄHÄ.. Ssshhh!(?) Hans ena polare spammar på skype, jag ba: HAN ÄR INTE HÄR!
Han ba: jo, jag förstod de.


HAHA.

Kommentarer

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0