Pju

Det är dålig uppdatering nuförtiden, men det är för att jag är sjuk och då gör jag absolut ingenting intressant.Men imorgon ska jag till skolan så jag kör på som vanligt då.

Nu till något annat! Jag har gjort om hela min blogg hähä! Massa nya saker som ni säkert kommer märka så småningom. Nu är den rätt svart ,som många tycker är tråkig, men jag tycker om det och det är ju min blogg så.. You get it.

Ikväll är det True Blood också! Fasiken vad härligt, jag såg första avsnittet and I liked it! Så jag ska städa lite i mitt rum,ja jag har redan stökat ner igen, och sen krypa ner i sängen och titta på det. Men jag hör av mig imorgon, och visar då förhoppningsvis en outfit då också!





Kommentarer

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0