Ojoj

Helskotte! Jag har inte uppdaterat i know, men jag har faktist annat för mig på dagarna. Jag var och red idag, det gick både bra och dåligt, så de va bra. Jag lärde mig mycket också. Vi hoppade ju, och jobbade med olika spår och sånt, lille tjockarran var både pigg och glad. Och lite surig med det skiter vi i hehe.. Pappa var med och fotade så det kommer lite bilder. Sen ska jag gå och göra klart engelskaläxan föfan. Bilderna är inte så jättebra pga att det var rätt dåligt väder och därmed dåligt ljus.




Väldigt dålig bild. Men endå.


Två bilder på mig och Arran.Sexy min på sista haha..

Cissi och saffran!

Jag och Aramis.

Zizzi + Zaffran


Kommentarer
Postat av: Danijela Andric

Det var högt idag ser det ut som! min lille vän!

2009-09-03 @ 21:42:07
URL: http://Danijelaandric.weebly.com
Postat av: Mikaela

hehe, jadu. galnakvinne

2009-09-04 @ 07:13:07
URL: http://mandric.blogg.se/
Postat av: fjortiz zizziw?

oo Jagw å Zaffranw har fått fjortizztämpelw! hahazhzhz

zå jäklaw coooolaw

2009-09-08 @ 15:12:11

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0