Jag er grym

Hejsan svejsan! Skoldagen var .. lång. Vi slutade halv fyra, och kommer göra det varje (!) fredag. It sucks.

Efter skolan drog jag till stallet, och red lite på volten idag bara. Janne kom och hjälpte mig lite sen också hähä. Han sa att jag skulle träna hemma på en sån här boll om jag hade. Och det har jag ju. Min fiende. Jag hatar den. Men jaja, jag får väl göra som JanBanan säger.

Sen kom pappa och hämtade mig med moppen, och så körde jag lite . Jag kan bara säga en sak. JAG ÄR GRYM på att köra moped. Sådetså. Okej, ja jag körde ner i ett dike förut. Men nu, nu är jag bäzt. När vi kom hem så har jag städat i mitt rum lite HAHA.. Varför skriver jag det så ofta? Nu ska jag duscha sen är det Mamma mia klockan 9 på tv.


JAG VILL OCKSÅ TILLÄGGA ATT JAG HAR BLIVIT FODERVÄRD! WOOOOOOOOOOOOOHO. JAG ÄR SÅ LYCKLIG, JAG HAR INTE ENS FATTAT DET ÄN. JAG ÄR FODERVÄRD.JAG. ARAMIS ÄR MIN FODERHÄST!



Kommentarer
Postat av: Danijela Andric

HAHAH ARRAN MED SIN FETA GÖTT, HEET <33333

2009-09-04 @ 22:04:56
URL: http://Danijelaandric.weebly.com
Postat av: Mikaela

Du har en fet gött, mongo

2009-09-04 @ 22:37:57
URL: http://mandric.blogg.se/
Postat av: Göran

Saffran har en mycket fin min på bilden! =)



Mikaela jag tycker verkligen om din blogg den är jättebra. Jag som känd bloggare ska ge mina tips till dig om att vara en känd bloggare.

1 Uppdatera oftar.

2. var seriös

3. efterlikna blondienbellan

2009-09-06 @ 14:28:05

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0