Hejssssan

Hehe, igår var jag för trött. Men ah. Det hände inte så jättemycket ändå. Det var typ översvämning på skolgården. Efter skolan gick jag hem utan skor för jag hade så jaevla ont i fötterna haha.. Sen  fick jag cykla(!) till stallet och så var jag där till halv9 (!). Jag var skiiiträdd sen när jag skulle cykla hem hoho. Men jaja.  Lite bilder från igår ;
  

Idag så gick vi några lektioner sen tog vi bussen till Nytorps Ängar och hade orientering. HA! Jag är ju så duktig på det också.. Nej men efter att ha gått vilse ett antal gånger och ramlat några gånger så kom jag och Lotta i mål. Vi hittade iallafall ALLA kontroller på VG banan. Sen gick jag och Lotta hem till mig och drack och sånt, sen efter ett tag gick hon till skolan och skulle med bussen hem ..Nu ska jag göra lite mer på min matteläxa och sen ska jag städa.. -.- Ikväll är det True Blood!




Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Nu ligger svaret uppe på bloggen.. ;)

Hihi kram!

2009-09-30 @ 16:44:13
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: andre

myssdigt miccan

2009-10-01 @ 20:43:33
Postat av: Mikaela

ja föfan :D

2009-10-01 @ 21:11:56
URL: http://mandric.blogg.se/

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0