Back on track

Yesyes, ska börja bloggish igen.Saker har iallafall ordnat upp sig lite, träffade älsklingsnathalie en kväll och pratade med henne om allt, kändes genast bättre. Men jag har lite saker att försöka ..Komma över eller vad man ska säga. Aja, skit i det nu. Jag ska vara glader!

Igår var det skiitkul, jag och Danijela åkte till mitt stall, och då red jag i shorts (!) och tshirt (!). Utan hjälm (!). Utan skor (!). Utan nosgrimma(!). Utan sadel (!). HAHA, galeeen. Tog skiiiitfinabilder och allt!Ni ska få se, jaaaa.

Idag glömde jag nyckeln hemma. Så jag fick sitta i drygt 40 minuter utanför huset efter skolan och vänta på Filip.Nu väntar jag på mamma bara, hon ska skjutsa mig till stallet idag höhö.. Moppen är ju baxad. Men nya kommer på torsdag hihihih.Men jag ska ge er lite bilder. Skriver säkert senare!







Puss!


Kommentarer
Postat av: Andreee diareee

fina bilder miccdan

2009-10-01 @ 20:45:17
Postat av: Mikaela

jaaaaaaaaaa :D

2009-10-02 @ 19:48:57
URL: http://mandric.blogg.se/

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0