Soffzor

Sitter nere i soffan nyduschad nu och äter en mandarin. Träningen var.. tråkig. Red med 2 väldigt unga tjejer. Allt gick så väldans segt och sakta (och långsamt och i slow motion). Menar inte att jag var bättre än dom eller så, men jag är van vid att rida med stora hästar. Då är det ju mycket mer ''tempo'' och lite svårare övningar. Fast detta var också nyttigt för både mig och Arran men ja, inte så kul.

Nu till roligare saker. Det ridhuset vi red i, det kan man hyra för 50kr/timmen. Det är ju sjukt billigt. Så i vinter kommer jag troligen rida där en gång i veckan! Möjligtvis två om allt går enligt mina och DaniPoPs planer. Hehe.. We'll see..

Jag ska snart borsta gaddarna sen sova. Är väldigtväldigt trött. Puss!





Kommentarer

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0