Nya

Hej bloggen. Vaknade skit tidigt imorse och då trodde jag inte att det var lördag, jag tänkte skitkonstiga saker typ ''oj,jag glömde ställa klockan igår.Hmm vad ska jag sätta på mig idag? Fan jag vill sova vidare. Men vänta..Juste!det är ju lördag! Då slappnade jag av igen och somnade ett  litet tag till. Sen har jag sovit lite till och från och vaknade för ungefär en timme sen. För det är så ljust i mitt rum så jag kan inte sova då..

Men aja.. Ska försökka ragga med mig någon till Haninge centrum för jag ska köpa lackleggings för det är så sjukt snyyyggt. Eller så åker jag ensam. Men det känns inte så lockande. Fast å andra sidan så är det rätt skönt för jag tar sån jävla tid på mig när jag shoppar. Kan gå i typ en affär i 2 timmar eller nått. Haha..

Har fått lite nya ansiktsgrejer av min mamma, då hon ska börja med ett nytt märke. Så nu ska jag också börja andvända dessa produkter.


MEN VAFAN HAR DEN JÄVLA KAMERAN FÖR SKITPROBLEM! Ursäkta men det funkar inte att lägga in bilderna..


no makeup.


Kommentarer

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0