Hooome

Sådär ja. Nu är jag hemma. Vi ''jobbade in'' (gjorde läxan sen stack vi) matten så slutade en lektion tidigare. Alltså hade vi idrott sista lektionen, skit svettig är jag. Vi körde innebandy och visst, jag kanske inte sprang skitmycket, men det är asvarmt i idrottshallen förfan.. Men men.. Jag gick hem snabbt så jag ska snart ta en kall dusch. Sen ikväll är det ju träning. Ska be mamma filma lite så ni kanske får ett litet klipp!

Förresten. Vi hade ju NO provet idag, och det gick rätt bra. Missade en sak på G-delen, men Fredde låter mig göra den på tisdag istället!Men jag ska avrunda, ska titta lite bloggar .


Typ 2 år sen eller mera, ja det är jag där i mitten!


Kommentarer

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0