Hola

Lite små dålig uppdatering sådär, men jaja topp bloggare som jag har rätt mycket att göra i sina liv,dvs skriva autografer och sånt.. Lite bilder med fans och sånt också..Jaa..

Nej men hej bloggen! Jag sitter i mitt rum och fryser som en jag vet inte vad. Jag har pluggat som fan idag.Eller inte. Jag har pluggat det jag absolut behövde, inte mer. Absolut inte.
Haha, jag lyssnar på Vinyl 107 .. Cissi och Carro har psykat mig med den musiken så nu har jag fastnat. Go old music! Faktist så kan de vara bra låtar ibland!

Jag har inte ens ätit middag än. Mamma är i stallet.. Men jag kanske skulle göra henne glad och börja med maten..? Hehe maybe. Ajuste, jag städade heeela min garderob och rensade och sånt här om dagen, blev skitbra , ni ska få se ;



 
Ska snart käka nu, hör av mig senare!


Kommentarer

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0