Knas uppdatering

Hm .. Dålig uppdatering vet jag. Har inte riktigt hunnit med. Nej jag ska vara ärlig. Har haft massor med tid men inte ork. Jag tävlade i fredags. Dömde igår. Det gick bra båda dagarna. Men jag är sjuk också . Alltså galet förkyld så jag har varit helt utmattad efter mina aktiviteter.  Idag ska jag döma igen. Sen får vi se vad jag hittar på. Jag har vart emo hela helgen och vart ensam hah. Har läst lite och så. Men vafan, jag är ju sjuk.

Har ju förresten fått hem twilight dvdn på bluray. Hääääh jag älskar den! Har bara kollat på den två gånger än så länge, men ska se den igen ikväll hade jag tänkt. Fast jag kan alla rubriker och alla låttexter för jag har typ sett den utan att överdriva 30 gånger, mina favoritscener 400 gånger! Men haha, är kär i Robward så .. :) Okej patetiskt inlägg men whatever.


Clear round:




¨





Går inte att ladda upp bilderna från lätt D..




Kommentarer

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0