lever

Shaaaaaaa bloggeeeen, de var länge sen! Nu känns det som att det är dags att börja blogga igen . Mycket har hänt sen sist. Har ju bland annat varit i fleeeera länder nu på sommaren. Vissa kanske jag bara bilade igenom, men endå. Det kommer säkert komma upp massor av bilder därifrån.

Just nu springer jag runt som en idiot i huset och letar efter en sladd. Jag har nämligen råkat göra så att min skärm på min data (jag sitter vid mammas nu) har fått en spricka. Heh. Så jag letar efter en sladd så att jag kan koppla in min data i min teve, så teven blir skärmen, om ni fattar..?  För själva datan funkar , men skärmen är helt fuckedup!  Nu ska jag leta igen, jag vill ha min data, hatar denna. Skriver när jag har hittat och kopplat in!


(Har tyvärr inga bilder på denhär datan heller)

Kommentarer

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0