Helveddi

Aaaah, hej. Förlåt för very bad uppdatering, men vad ska jag göra när tiden inte räcker till lixom.. ? Men aja, idag i skolan fick vi göra såna här test, man ska typ skriva svårstavade ord, och sen är det läsförståelse också. Det var rätt lätt men endå. Sen tittade vi på lite film och sånt.
Emma och jag gick hem till mig och började titta på ''17 again'' men hann inte hela för min mamma kom hem och då skulle jag till stallet. Jag red barbacka idag och galopperade på rakbanan, kände mig typ som en indian hehe. När jag kom hem duschade jag och sen käkade vi. Pappa gjorde typ som äppelpaj till efterrätt, de va skiiitgott. Sen åkte pappa och jag och hämtade en skärm till mig från mammas jobb så nu slipper jag använda tvn (thank god) och jag städade mitt rum lite igen! Det är sjukt hur snabbt jag kan stöka ner..Sen nu har jag laddat in lite ny muuusic i min ipod och ska snart sova. Imorgon hade jag tänkt ge er en dagens outfit också, lite sådär småkul. Jag har inga bilder från idag, men jag ska ta med mig kamera till skolan imorn så jag kan klicka några ! Men jag ska faktist sova nu. Hör av mig imorgon!

Jag och(på) Emma i omkl.rummet förra terminen heheh!


Kommentarer

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0