Godmorgon!..

.. Mina små söta läsare ( typ 10 st hahaa). hahahahah igårkväll klippte jag och nattis mitt gamla löshår till skägg och mustach, haha sen gjorde vi en videoblogg. Men jag vet inte om jag lägger upp den, jag skäms så mycket! Men en bild iallafall.

Idag vet jag inte vad som händer, Ska nog iallafall ner till stallet och rida lite. Senare hittar jag kanske på något med en kompis eller något, om vädret tillåter. Juste! Jag och nattis skulle ju kanske åka till Haninge C och köpa löstippat, Danijela sa ju att de va så himla bra. Om inte nattis kan åker jag själv.Men nu ska jag kika runt lite på internet, puss!

Kommentarer
Postat av: Words by Saga

Fin blogg :)

2009-08-18 @ 12:27:12
URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0