Bajs

MEEN! Kom hem för ca en timme sen men blogg.se har strulat så har icke kommit in. Men jaja, jag och emma stack iallafall in till stan för att de på Brüno.  Vi praktist taget sprang till sergel, för vi trodde att biljetterna skulle ta slut, men sen var de typ 60platser kvar haha.. Vi köpte biljetter sen var de typ 10min kvar tills den skulle börja så vi sprang och köpte godis, sen in i biografen. Vi satt längst upp i sofforna, och fick typ flytta 20 000 gånger för vi la oss i en varsin först, sen kom det folk , och vi satte oss i en, sen kom det fler och då satt vi tydligen fel osv. Men tillslut satt vi där vi skulle, och filmen började.. Den hade väl några roliga scener, men i helhet så var den väldigt tråkig. Påminde vääldigt mycket om Borat. Så efter ungefär 40min så gick vi ut. Nathalie, assya och rebecca var inne på en annan biograf så vi satte oss och väntade på dom så vi kunde ha sällskap hem, men hade väldans tråkigt så vi tog lite bilder och sånt shit. Sen kom dom iallafall och vi drog hem. Mamma hämtade mig på stationen hehe, så jag slapp . Nu ska jag snart sätta på en film, och mysa ner mig i min säng .








Kommentarer

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0