BAAAD

Sha bloggen! Då var andra skoldagen avklarad då. Det var faktist en trevlig dag. Eller jag hade trevligt sällskap. Först så drog hela klassen och en annan klass in till stan , eller till Långholmen. Där skulle vi tydligen gå och kolla på nått fängelsemuseum. Man fick bada också. Vi som inte skulle bada gick in i museumet och de som skulle gick till badplatsen. Men museumet var kasst så jag och några till gick ut och så gick vi till badet istället. Satt där och pratade lite och så.  Efter det drog vi till donken och käkade, några lekte på en liten lekplats hahah, ja vi går i 9an. Efter det satte jag , emma , niklas, mogge, jacob, tobbe, jonte och muzze och lotta på tåget hemåt, men alla utom lotta och muzze gick av i handen, och så drog vi till lillrudan och badade. Jag lånade shorts av nicke.

Sen efter det åkte vi hemåt, men vi bestämde att vi skulle träffas lite senare på årsta. Jag emma och nicke drog först till emma och hämtade badkläder , sen till mig (jag badade i bh och trosor på rudan). Sen gick vi till nicke och sen till bussen. Vi åkte till årsta, och vi hade träffats då och vi gick och badade. Sen satt vi kvar några timmar och hade det mysigt. Sen drog vi hem. Nu är jag hemma och har precis ätit middag. Men jag har fotat idag! så ni får lite bilder och sen ska jag sätta mig och läsa i min moppebok -.-


Tessan och malin, och sen Linus som står och gräver i en påse.

Påväg in, lotta tessan malin och elin!

Tb uppe på något berg haha.

Jag och emma fanns på bild i fängelset HAHAHAH

Emma inlåst HAAAAAAAA

Jacob och mogge på rudan

Jag haha, rättar till brallan

Jonte

Jag, tobbe nicke och jonte som drar upp byxorna i röven HAHAHAH

Emma ooch mogge

Jag in the air

Nicke, och jonte i luften


Kommentarer
Postat av: Anonym

Unga män är min specialitet.

Vackert med pojkar i shorts, gör mig otroligt, jag du förstår.

Hoppas du hade kul, det hade iallafall jag.

2009-08-25 @ 20:38:25
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

häärliga bilder (:



dagens fråga om "sommaren -09" finns nu att svara på :) http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/dagens-fraga.html#comment

2009-08-25 @ 21:28:57

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0