Skoldag

Imorse precis när jag skulle gå kom jag på att mina nycklar låg hemma hos Nattis så jag fick ringa mamma och så kom hon och låste dörren! Galet liv .. Men idag då .. Hände det inte särskilt mycket. När vi skulle ha engelska skulle vi ha nån annan lärare för våran var sjuk, men sen efter typ 5 minuter stack hon för att några av oss pratade ! Snacka om dålig lärare..? Då kom våran mentor och sa att bara för de skulle vi ha engelska själva i 50 minuter. När han hade gått till sitt klassrum (som är bredvid, alltså hör man igenom vägger) Började alla tjoah och skrika JAAAAAAAAA! typ. Då kom han tillbaka och ba: '' nu får ni sitta i 60 minuter istället! *arg röst*. HAHA..

Nu är jag hemma iallafall . Jag och Emma tog världens omväg på hemvägen för att jag skulle hämta två böcker hos Nattis. Men thats life. När jag kom hem gjorde jag lite mackor. Nu sitter jag och tittar på simpsons . har ätit en godis.Okej två kanske. Okej jag har ätit några stycken då.  Ska lägga in outfit nu !

Kommentarer
Postat av: Danijela

MM BÄST FÖR DIG ATT DU LÄGGER UT EN OUTFIT GANSKA SNABBT VA!?!

2009-04-27 @ 16:58:58
URL: http://danijelaandric.blogg.se/

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0