Hiss/Diss

Tänkte göra en liten Hissar/Dissar lista. (Ja jag vet att alla gör de, men ändå!)



1. Halsbandshållare .
Alla mina halsband låg i en enda röra förut, me så köpte jag en halsbandshållare i form av ett träd. Nu slipper jag jag allt trassel .

2. Vår
Man får plocka fram kläderna med färger på, sätta på sig solglasögonen och humöret är på topp - vad finns det att inte gilla?

3. Pengar
Att kunna säga ''åh vilken snygg tröja'' och sedan kunna köpa den närsomhelst, det kallar jag härligt. Eller att helt plötsligt vilja ha en mjukglass och kunna köpa en. Att ha pengar i alla lägen kort sagt. Något som inte händer mig så ofta.

4. Bra böcker
Älska bra böcker! Det är så nice att ha en så bra bok att man inte kan slita sig från den! JAg har en bokserie på 4 böcker och jag har läst alla böckerna minst 3 gånger. Ett stort hjärta till bra böcker!



1. Dålig pluggning
Att gå till ett prov och veta att man har pluggat sämst suger verkligen.

2. Folk som tränger sig
Folk som tränger sig i kön är det värsta som finns. Det hände mig idag inne på ginatricot. Fy f*n!

3. Skräckfilmer, spökhistorier och liknande.
Hata hata hata!

Kommer inte på något mer, men det är ju iallafall något!

Kommentarer
Postat av: Danijela

HEHEHEHEHEHE

2009-04-26 @ 21:50:26
URL: http://danijelaandric.blogg.se/

Kommentera sötnos!

Vad heter du?
Spara namn?

E-post? (bara jag ser den!)

Har du blogg?



Trackback
RSS 2.0